Most Popular

Facebook Subscribe

FB Like Box

Articole

În noiembrie vinul se celebrează la Hong Kong

Eveniment  WineFuture 2011Evenimentul(WineFuture 2011) a fost creat ca un summit al industriei vinului de către Academia de Vin a Spaniei în 2009 şi are ca scop reunirea personalităţilor din lumea vinului. Prima ediţie a avut loc la Rioja (Spania) în noiembrie 2009.Specialiştii au apreciat evenimentul de atunci ca fiind cea mai mare conferinţă din istorie pentru industria vinului. Ţinta este analizarea încercărilor prin care trece industria vinului şi găsirea soluţiilor şi  implementarea noilor idei.
Anul acesta evenimentul se va întâmpla la Hong Kong în perioada 6, 7 şi 8 noiembrie.  Vor fi discuţii despre: investiţiile din industria vinului, noi strategii de marketing, turismul din zona vinului, viitorul vinurilor spumante şi în mod cert despre cum a afectat criza economică această ramură a industriei.
Sunt aşteptate peste 2000 de delegaţii , în jur de 1000 de degustători, 100 crame  şi peste 50 de jurnalişti din 30 de ţări să participle la eveniment.
Pentru cel mai mare summit al vinului sunt invitaţi în jur de 50 personalităţi marcate din industria vinului pe plan internaţional.
Dintre vorbitori se remarcă: Francis Ford Coppola, care pe lângă munca de regizor se ocupă şi cu producţia de vin de mai bine de 30 ani, Robert Parker  (fondatorul The Wine Advocate), considerat cel mai influent critic în istoria vinului, Jancis Robinson MW(scriitor), doamna este un remarcabil narator al vinului  şi totodată editor la Financial Times,  Michel Rolland(oenolog) francez , ce s-a specializat pe consultanţă încă din 1980 şi a colaborat cu prestigioase case de vin,  Debra Meiburg MW, (jurnalist) câştigatoare a Master of Wine ,apreciată mai ales pentru abordarea noua pe care a adus-o în jurnalismul de specialitate şi multe alte personalităţi din domeniu.
Planificarea celor 3 zile presupune pe lângă discuţii elaborate pe tema vinului, degustări şi prezentări de vinuri cu cei mai cunoscuţi dintre oenologi şi somelieri.
Valoarea evenimentului este dată de personalităţile participante, de tematica discuţiilor şi de partenerii afiliaţi.
Biletul pentru participare este împărţit în patru categorii, variind între 150 şi 2500 euro.
Începând cu 1 septembrie în cadrul programelor Tv de la CNN vor rula reclame destinate special evenimentului, mai jos aveţi una dintre variante.

 

Get Social

  • Week-end cu vinuri noi

  • Ice wine intre Canada, China si Australia

  • Descifrarea etichetelor

  • Vinurile bio si viticultura ecologica

  • Chateauneuf-du-Pape vinul complet

  • Primavara targurilor de vinuri

  • Cum citim etichetele…?

  • Miraval Cotes de Provence, vinul cuplului Jolie-Pitt

  • Degustari de Icewine la Niagara-on-the-Lake

  • Dom Perignon canta si danseaza in ritmuri de “Rose”